loading...

طراحی وبسایت

بازدید : 470
شنبه 16 مرداد 1400 زمان : 11:55

آیا به دنبال راهی آسان برای ویرایش HTML در وب سایت وردپرس خود هستید؟

HyperText Markup Language یا HTML کدی است که به مرورگر وب می گوید چگونه محتوا را در صفحات وب خود نمایش دهد. ویرایش HTML برای سفارشی سازی پیشرفته و مشکلات عیب یابی مفید است.

در این مقاله ، نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کد وردپرس با روش های مختلف را به شما نشان می دهیم.

نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کد وردپرس

چرا باید HTML را در وردپرس ویرایش کنید؟

وردپرس هزاران موضوع و افزونه برای تغییر ظاهر وب سایت شما و سفارشی سازی عناصر مختلف بدون لمس یک خط کد ارائه می دهد.

با این حال ، افزونه ها و تم ها محدودیت های خود را دارند و ممکن است ویژگی های دقیق مورد نظر شما را ارائه ندهند. در نتیجه ، ممکن است نتوانید وب سایت خود را آنطور که می خواهید ظاهر کنید.

اینجاست که ویرایش HTML واقعاً مفید است. به راحتی می توانید سفارشی سازی پیشرفته را با استفاده از کد HTML انجام دهید. انعطاف پذیری و کنترل زیادی بر نحوه ظاهر و عملکرد سایت شما ارائه می دهد.

علاوه بر این ، یادگیری نحوه ویرایش HTML همچنین می تواند به شما کمک کند در مواقعی که به داشبورد دسترسی ندارید خطاها را در وب سایت وردپرس خود شناسایی کرده و برطرف کنید .

توجه: اگر نمی خواهید HTML را ویرایش کنید ، اما همچنان گزینه های سفارشی سازی کامل می خواهید ، توصیه می کنیم از صفحه ساز وردپرس مانند SeedProd استفاده کنید .

با توجه به آنچه گفته شد ، بیایید روشهای مختلف ویرایش HTML در وب سایت وردپرس را بررسی کنیم .

ما نحوه ویرایش HTML با استفاده از ویرایشگر بلوک و ویرایشگر کلاسیک را پوشش خواهیم داد و همچنین راهی آسان برای افزودن کد به سایت خود به شما نشان می دهیم. می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به بخش مورد نظر خود بروید.

    • نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر بلاک وردپرس
    • نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کلاسیک وردپرس
    • نحوه ویرایش HTML در ابزارک های وردپرس
    • نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر تم وردپرس
    • نحوه ویرایش HTML در وردپرس با استفاده از FTP
    • راه آسان برای اضافه کردن کد در وردپرس

نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر بلاک وردپرس

در ویرایشگر بلاک وردپرس ، چندین روش برای ویرایش HTML پست یا صفحه شما وجود دارد.

ابتدا ، می توانید از یک بلوک HTML سفارشی در محتوای خود برای افزودن کد HTML استفاده کنید.

برای شروع ، به داشبورد وردپرس خود بروید و سپس یک پست/صفحه جدید اضافه کنید یا مقاله موجود را ویرایش کنید. پس از آن ، روی علامت بعلاوه (+) در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید و یک بلوک "سفارشی HTML" را اضافه کنید.

اضافه کردن بلوک HTML سفارشی در وردپرس

در مرحله بعد ، کد HTML سفارشی خود را در بلوک وارد کنید. همچنین می توانید بر روی گزینه "پیش نمایش" کلیک کنید تا بررسی کنید که آیا کد HTML به درستی کار می کند و محتوای شما در وب سایت زنده شما چگونه ظاهر می شود.

کد HTML سفارشی در ویرایشگر وردپرس

روش دیگر برای افزودن یا تغییر کد HTML در ویرایشگر بلاک وردپرس ، ویرایش HTML یک بلوک خاص است.

برای انجام این کار ، کافی است یک بلوک موجود در محتوای خود را انتخاب کرده و سپس روی منوی سه نقطه کلیک کنید. در مرحله بعد ، بر روی گزینه "Edit as HTML" کلیک کنید.

روی سه نقطه کلیک کنید و ویرایش را به عنوان HTML انتخاب کنید

اکنون HTML یک بلوک جداگانه را مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و HTML محتوای خود را ویرایش کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک پیوند nofollow اضافه کنید ، سبک متن خود را تغییر دهید یا کد دیگری اضافه کنید.

ویرایش HTML یک بلوک جداگانه

اگر می خواهید HTML کل پست خود را ویرایش کنید ، می توانید از "ویرایشگر کد" در ویرایشگر بلوک وردپرس استفاده کنید.

با کلیک روی گزینه سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ، می توانید به ویرایشگر کد دسترسی پیدا کنید. سپس "ویرایشگر کد" را از بین گزینه های کشویی انتخاب کنید.

به ویرایشگر کد دسترسی پیدا کنید

نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کلاسیک وردپرس

اگر از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده می کنید ، می توانید به راحتی HTML را در نمای Text ویرایش کنید.

برای دسترسی به نمای Text ، کافی است یک پست وبلاگ را ویرایش کنید یا یک پست جدید اضافه کنید. وقتی در ویرایشگر کلاسیک هستید ، روی برگه "Text" کلیک کنید تا HTML مقاله خود را ببینید.

برای ویرایش HTML روی Text در ویرایشگر کلاسیک کلیک کنید

پس از آن ، می توانید HTML محتوای خود را ویرایش کنید. به عنوان مثال ، می توانید کلمات مختلف را برجسته کنید تا برجسته شوند ، از سبک کج در متن استفاده کنید ، لیست ایجاد کنید ، فهرست مطالب را اضافه کنید و موارد دیگر.

نحوه ویرایش HTML در ابزارک های وردپرس

آیا می دانید که می توانید کد HTML را در قسمت ویجت سایت خود اضافه و ویرایش کنید؟

در وردپرس ، استفاده از ویجت HTML سفارشی می تواند به شما در سفارشی کردن نوار کناری ، پاورقی و سایر مناطق ویجت کمک کند . برای مثال ، می توانید فرم های تماس ، Google Maps ، دکمه های فراخوان (CTA) و سایر محتواها را جاسازی کنید.

می توانید با رفتن به پنل مدیریت وردپرس خود شروع کرده و سپس به قسمت ظاهر »ابزارک ها بروید . پس از آن ، با کلیک بر روی دکمه "افزودن" ، ویجت سفارشی HTML را اضافه کنید.

افزودن ویجت HTML سفارشی

در مرحله بعد ، باید مکانی را که می خواهید ویجت سفارشی HTML را اضافه کنید انتخاب کنید و موقعیتی را انتخاب کنید. ناحیه ویجت به موضوع وردپرس مورد استفاده شما بستگی دارد . به عنوان مثال ، ممکن است بتوانید آن را به پاورقی ، سرصفحه یا مناطق دیگر اضافه کنید.

منطقه و موقعیت ویجت HTML سفارشی خود را انتخاب کنید

پس از انتخاب ناحیه و موقعیت ویجت ، پیش بروید و روی دکمه "ذخیره ابزارک" کلیک کنید.

پس از آن ، می توانید روی ویجت سفارشی HTML خود کلیک کنید ، کد HTML را وارد کنید و سپس روی دکمه "ذخیره" کلیک کنید.

HTML سفارشی را وارد کنید

اکنون می توانید برای مشاهده ابزارک سفارشی HTML به وب سایت خود مراجعه کنید.

پیش نمایش HTML سفارشی

نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر تم وردپرس

راه دیگر برای ویرایش HTML وب سایت شما از طریق ویرایشگر قالب وردپرس (ویرایشگر کد) است.

با این حال ، توصیه نمی کنیم که مستقیماً کد را در ویرایشگر تم ویرایش کنید. کوچکترین اشتباه هنگام وارد کردن کد می تواند وب سایت شما را خراب کرده و مانع دسترسی شما به داشبورد وردپرس شود.

همچنین ، اگر تم خود را به روز کنید ، همه تغییرات شما از بین می رود.

با این اوصاف ، اگر شما در حال ویرایش HTML با استفاده از ویرایشگر تم هستید ، پس بهتر است قبل از ایجاد هرگونه تغییری از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید .

در مرحله بعد ، به ظاهر »ویرایشگر تم از داشبورد وردپرس خود بروید. اکنون پیامی هشداردهنده در مورد ویرایش مستقیم فایل های تم خواهید دید.

هشدار ویرایشگر تم در وردپرس

هنگامی که روی دکمه "من می فهمم" کلیک می کنید ، فایل ها و کد تم خود را مشاهده خواهید کرد. از اینجا می توانید فایل مورد نظر خود را برای ویرایش انتخاب کرده و تغییرات خود را انجام دهید.

ویرایشگر قالب وردپرس

نحوه ویرایش HTML در وردپرس با استفاده از FTP

یکی دیگر از روشهای جایگزین برای ویرایش HTML در فایلهای تم وردپرس ، استفاده از FTP است که به عنوان سرویس پروتکل انتقال فایل نیز شناخته می شود.

این یک ویژگی استاندارد است که با همه حساب های میزبانی وردپرس ارائه می شود.

مزیت استفاده از FTP به جای ویرایشگر کد این است که می توانید به راحتی مشکلات را با استفاده از سرویس گیرنده FTP برطرف کنید. به این ترتیب ، اگر در هنگام ویرایش HTML چیزی خراب شد ، از داشبورد وردپرس خود خارج نخواهید شد.

برای شروع ، ابتدا باید یک نرم افزار FTP را انتخاب کنید . ما در این آموزش از FileZilla استفاده می کنیم ، زیرا یک سرویس گیرنده FTP رایگان و کاربر پسند برای Windows ، Mac و Linux است.

پس از انتخاب سرویس گیرنده FTP ، اکنون باید وارد سرور FTP سایت خود شوید. می توانید جزئیات ورود به سیستم را در داشبورد کنترل پنل ارائه دهنده میزبانی خود بیابید.

پس از ورود به سیستم ، پوشه ها و فایل های مختلف وب سایت خود را در زیر ستون "سایت از راه دور" مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و با رفتن به موضوع wp-content » به پرونده های تم خود بروید .

اکنون موضوعات مختلفی را در وب سایت خود مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و موضوعی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید.

در کلاینت FTP به پرونده های تم خود بروید

در مرحله بعد ، می توانید روی یک فایل تم راست کلیک کنید تا HTML را ویرایش کنید. برای مثال ، اگر می خواهید تغییراتی در پاورقی ایجاد کنید ، روی فایل footer.php راست کلیک کنید.

بسیاری از کلاینت های FTP به شما امکان می دهند فایل را مشاهده و ویرایش کنید و پس از ایجاد تغییرات ، آنها را به طور خودکار بارگذاری کنید. در FileZilla ، می توانید این کار را با کلیک روی گزینه "View/Edit" انجام دهید.

فایل تم خود را بارگیری و ویرایش کنید

با این حال ، پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه تغییری ، فایلی را که می خواهید ویرایش کنید روی دسکتاپ خود بارگیری کنید.

پس از ویرایش HTML ، می توانید فایل اصلی را جایگزین کنید. برای جزئیات بیشتر ، توصیه می کنیم از راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها در وردپرس پیروی کنید .

راه آسان برای اضافه کردن کد در وردپرس

ساده ترین راه برای افزودن کد به وردپرس استفاده از افزونه Insert Header and Footers WordPress است.

تیم WPBeginner این افزونه را طراحی کرده است ، بنابراین می توانید در چند دقیقه به راحتی کد خود را به سایت خود اضافه کنید ، و ما استفاده از آن را 100٪ رایگان کرده ایم.

همچنین به سازماندهی کد شما کمک می کند ، زیرا در یک مکان ذخیره شده است. به علاوه ، از خطاهایی که هنگام ویرایش دستی کد ایجاد می شود جلوگیری می کند.

مزیت دیگر این است که اگر تصمیم به به روزرسانی یا تغییر موضوع خود دارید ، نگران پاک شدن کد خود نباشید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Insert Headers and Footers را در وب سایت خود نصب و فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر ، می توانید آموزش مفصل ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را دنبال کنید .

پس از فعال شدن افزونه ، می توانید از پنل مدیریت خود به قسمت Setting »Insert Header and Footers بروید.

در مرحله بعد ، می توانید کد HTML را در جعبه های header ، body و footer به وب سایت خود اضافه کنید.

برای مثال ، فرض کنید می خواهید نوار هشدار را در وب سایت خود نمایش دهید. می توانید کد HTML را در کادر "Scripts in Body" وارد کرده و روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

افزودن کد HTML با استفاده از افزونه Insert Header and Footers

علاوه بر این ، می توانید یک کد رهگیری Google Analytics و پیکسل فیس بوک را در هدر اضافه کنید یا یک دکمه Pinterest را در پاورقی وب سایت خود با استفاده از افزونه اضافه کنید.

برای جزئیات بیشتر ، می توانید راهنمای ما در مورد نحوه اضافه کردن کد سرصفحه و پاورقی در وردپرس را مشاهده کنید .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کد وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد هزینه ساخت وب سایت وردپرس ببینید یا مهمترین دلایلی را که باید از وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید مشاهده کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش ویدیویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .

آیا به دنبال راهی آسان برای ویرایش HTML در وب سایت وردپرس خود هستید؟

HyperText Markup Language یا HTML کدی است که به مرورگر وب می گوید چگونه محتوا را در صفحات وب خود نمایش دهد. ویرایش HTML برای سفارشی سازی پیشرفته و مشکلات عیب یابی مفید است.

در این مقاله ، نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کد وردپرس با روش های مختلف را به شما نشان می دهیم.

نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کد وردپرس

چرا باید HTML را در وردپرس ویرایش کنید؟

وردپرس هزاران موضوع و افزونه برای تغییر ظاهر وب سایت شما و سفارشی سازی عناصر مختلف بدون لمس یک خط کد ارائه می دهد.

با این حال ، افزونه ها و تم ها محدودیت های خود را دارند و ممکن است ویژگی های دقیق مورد نظر شما را ارائه ندهند. در نتیجه ، ممکن است نتوانید وب سایت خود را آنطور که می خواهید ظاهر کنید.

اینجاست که ویرایش HTML واقعاً مفید است. به راحتی می توانید سفارشی سازی پیشرفته را با استفاده از کد HTML انجام دهید. انعطاف پذیری و کنترل زیادی بر نحوه ظاهر و عملکرد سایت شما ارائه می دهد.

علاوه بر این ، یادگیری نحوه ویرایش HTML همچنین می تواند به شما کمک کند در مواقعی که به داشبورد دسترسی ندارید خطاها را در وب سایت وردپرس خود شناسایی کرده و برطرف کنید .

توجه: اگر نمی خواهید HTML را ویرایش کنید ، اما همچنان گزینه های سفارشی سازی کامل می خواهید ، توصیه می کنیم از صفحه ساز وردپرس مانند SeedProd استفاده کنید .

با توجه به آنچه گفته شد ، بیایید روشهای مختلف ویرایش HTML در وب سایت وردپرس را بررسی کنیم .

ما نحوه ویرایش HTML با استفاده از ویرایشگر بلوک و ویرایشگر کلاسیک را پوشش خواهیم داد و همچنین راهی آسان برای افزودن کد به سایت خود به شما نشان می دهیم. می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به بخش مورد نظر خود بروید.

    • نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر بلاک وردپرس
    • نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کلاسیک وردپرس
    • نحوه ویرایش HTML در ابزارک های وردپرس
    • نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر تم وردپرس
    • نحوه ویرایش HTML در وردپرس با استفاده از FTP
    • راه آسان برای اضافه کردن کد در وردپرس

نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر بلاک وردپرس

در ویرایشگر بلاک وردپرس ، چندین روش برای ویرایش HTML پست یا صفحه شما وجود دارد.

ابتدا ، می توانید از یک بلوک HTML سفارشی در محتوای خود برای افزودن کد HTML استفاده کنید.

برای شروع ، به داشبورد وردپرس خود بروید و سپس یک پست/صفحه جدید اضافه کنید یا مقاله موجود را ویرایش کنید. پس از آن ، روی علامت بعلاوه (+) در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید و یک بلوک "سفارشی HTML" را اضافه کنید.

اضافه کردن بلوک HTML سفارشی در وردپرس

در مرحله بعد ، کد HTML سفارشی خود را در بلوک وارد کنید. همچنین می توانید بر روی گزینه "پیش نمایش" کلیک کنید تا بررسی کنید که آیا کد HTML به درستی کار می کند و محتوای شما در وب سایت زنده شما چگونه ظاهر می شود.

کد HTML سفارشی در ویرایشگر وردپرس

روش دیگر برای افزودن یا تغییر کد HTML در ویرایشگر بلاک وردپرس ، ویرایش HTML یک بلوک خاص است.

برای انجام این کار ، کافی است یک بلوک موجود در محتوای خود را انتخاب کرده و سپس روی منوی سه نقطه کلیک کنید. در مرحله بعد ، بر روی گزینه "Edit as HTML" کلیک کنید.

روی سه نقطه کلیک کنید و ویرایش را به عنوان HTML انتخاب کنید

اکنون HTML یک بلوک جداگانه را مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و HTML محتوای خود را ویرایش کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک پیوند nofollow اضافه کنید ، سبک متن خود را تغییر دهید یا کد دیگری اضافه کنید.

ویرایش HTML یک بلوک جداگانه

اگر می خواهید HTML کل پست خود را ویرایش کنید ، می توانید از "ویرایشگر کد" در ویرایشگر بلوک وردپرس استفاده کنید.

با کلیک روی گزینه سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ، می توانید به ویرایشگر کد دسترسی پیدا کنید. سپس "ویرایشگر کد" را از بین گزینه های کشویی انتخاب کنید.

به ویرایشگر کد دسترسی پیدا کنید

نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کلاسیک وردپرس

اگر از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده می کنید ، می توانید به راحتی HTML را در نمای Text ویرایش کنید.

برای دسترسی به نمای Text ، کافی است یک پست وبلاگ را ویرایش کنید یا یک پست جدید اضافه کنید. وقتی در ویرایشگر کلاسیک هستید ، روی برگه "Text" کلیک کنید تا HTML مقاله خود را ببینید.

برای ویرایش HTML روی Text در ویرایشگر کلاسیک کلیک کنید

پس از آن ، می توانید HTML محتوای خود را ویرایش کنید. به عنوان مثال ، می توانید کلمات مختلف را برجسته کنید تا برجسته شوند ، از سبک کج در متن استفاده کنید ، لیست ایجاد کنید ، فهرست مطالب را اضافه کنید و موارد دیگر.

نحوه ویرایش HTML در ابزارک های وردپرس

آیا می دانید که می توانید کد HTML را در قسمت ویجت سایت خود اضافه و ویرایش کنید؟

در وردپرس ، استفاده از ویجت HTML سفارشی می تواند به شما در سفارشی کردن نوار کناری ، پاورقی و سایر مناطق ویجت کمک کند . برای مثال ، می توانید فرم های تماس ، Google Maps ، دکمه های فراخوان (CTA) و سایر محتواها را جاسازی کنید.

می توانید با رفتن به پنل مدیریت وردپرس خود شروع کرده و سپس به قسمت ظاهر »ابزارک ها بروید . پس از آن ، با کلیک بر روی دکمه "افزودن" ، ویجت سفارشی HTML را اضافه کنید.

افزودن ویجت HTML سفارشی

در مرحله بعد ، باید مکانی را که می خواهید ویجت سفارشی HTML را اضافه کنید انتخاب کنید و موقعیتی را انتخاب کنید. ناحیه ویجت به موضوع وردپرس مورد استفاده شما بستگی دارد . به عنوان مثال ، ممکن است بتوانید آن را به پاورقی ، سرصفحه یا مناطق دیگر اضافه کنید.

منطقه و موقعیت ویجت HTML سفارشی خود را انتخاب کنید

پس از انتخاب ناحیه و موقعیت ویجت ، پیش بروید و روی دکمه "ذخیره ابزارک" کلیک کنید.

پس از آن ، می توانید روی ویجت سفارشی HTML خود کلیک کنید ، کد HTML را وارد کنید و سپس روی دکمه "ذخیره" کلیک کنید.

HTML سفارشی را وارد کنید

اکنون می توانید برای مشاهده ابزارک سفارشی HTML به وب سایت خود مراجعه کنید.

پیش نمایش HTML سفارشی

نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر تم وردپرس

راه دیگر برای ویرایش HTML وب سایت شما از طریق ویرایشگر قالب وردپرس (ویرایشگر کد) است.

با این حال ، توصیه نمی کنیم که مستقیماً کد را در ویرایشگر تم ویرایش کنید. کوچکترین اشتباه هنگام وارد کردن کد می تواند وب سایت شما را خراب کرده و مانع دسترسی شما به داشبورد وردپرس شود.

همچنین ، اگر تم خود را به روز کنید ، همه تغییرات شما از بین می رود.

با این اوصاف ، اگر شما در حال ویرایش HTML با استفاده از ویرایشگر تم هستید ، پس بهتر است قبل از ایجاد هرگونه تغییری از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید .

در مرحله بعد ، به ظاهر »ویرایشگر تم از داشبورد وردپرس خود بروید. اکنون پیامی هشداردهنده در مورد ویرایش مستقیم فایل های تم خواهید دید.

هشدار ویرایشگر تم در وردپرس

هنگامی که روی دکمه "من می فهمم" کلیک می کنید ، فایل ها و کد تم خود را مشاهده خواهید کرد. از اینجا می توانید فایل مورد نظر خود را برای ویرایش انتخاب کرده و تغییرات خود را انجام دهید.

ویرایشگر قالب وردپرس

نحوه ویرایش HTML در وردپرس با استفاده از FTP

یکی دیگر از روشهای جایگزین برای ویرایش HTML در فایلهای تم وردپرس ، استفاده از FTP است که به عنوان سرویس پروتکل انتقال فایل نیز شناخته می شود.

این یک ویژگی استاندارد است که با همه حساب های میزبانی وردپرس ارائه می شود.

مزیت استفاده از FTP به جای ویرایشگر کد این است که می توانید به راحتی مشکلات را با استفاده از سرویس گیرنده FTP برطرف کنید. به این ترتیب ، اگر در هنگام ویرایش HTML چیزی خراب شد ، از داشبورد وردپرس خود خارج نخواهید شد.

برای شروع ، ابتدا باید یک نرم افزار FTP را انتخاب کنید . ما در این آموزش از FileZilla استفاده می کنیم ، زیرا یک سرویس گیرنده FTP رایگان و کاربر پسند برای Windows ، Mac و Linux است.

پس از انتخاب سرویس گیرنده FTP ، اکنون باید وارد سرور FTP سایت خود شوید. می توانید جزئیات ورود به سیستم را در داشبورد کنترل پنل ارائه دهنده میزبانی خود بیابید.

پس از ورود به سیستم ، پوشه ها و فایل های مختلف وب سایت خود را در زیر ستون "سایت از راه دور" مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و با رفتن به موضوع wp-content » به پرونده های تم خود بروید .

اکنون موضوعات مختلفی را در وب سایت خود مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و موضوعی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید.

در کلاینت FTP به پرونده های تم خود بروید

در مرحله بعد ، می توانید روی یک فایل تم راست کلیک کنید تا HTML را ویرایش کنید. برای مثال ، اگر می خواهید تغییراتی در پاورقی ایجاد کنید ، روی فایل footer.php راست کلیک کنید.

بسیاری از کلاینت های FTP به شما امکان می دهند فایل را مشاهده و ویرایش کنید و پس از ایجاد تغییرات ، آنها را به طور خودکار بارگذاری کنید. در FileZilla ، می توانید این کار را با کلیک روی گزینه "View/Edit" انجام دهید.

فایل تم خود را بارگیری و ویرایش کنید

با این حال ، پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه تغییری ، فایلی را که می خواهید ویرایش کنید روی دسکتاپ خود بارگیری کنید.

پس از ویرایش HTML ، می توانید فایل اصلی را جایگزین کنید. برای جزئیات بیشتر ، توصیه می کنیم از راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها در وردپرس پیروی کنید .

راه آسان برای اضافه کردن کد در وردپرس

ساده ترین راه برای افزودن کد به وردپرس استفاده از افزونه Insert Header and Footers WordPress است.

تیم WPBeginner این افزونه را طراحی کرده است ، بنابراین می توانید در چند دقیقه به راحتی کد خود را به سایت خود اضافه کنید ، و ما استفاده از آن را 100٪ رایگان کرده ایم.

همچنین به سازماندهی کد شما کمک می کند ، زیرا در یک مکان ذخیره شده است. به علاوه ، از خطاهایی که هنگام ویرایش دستی کد ایجاد می شود جلوگیری می کند.

مزیت دیگر این است که اگر تصمیم به به روزرسانی یا تغییر موضوع خود دارید ، نگران پاک شدن کد خود نباشید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Insert Headers and Footers را در وب سایت خود نصب و فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر ، می توانید آموزش مفصل ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را دنبال کنید .

پس از فعال شدن افزونه ، می توانید از پنل مدیریت خود به قسمت Setting »Insert Header and Footers بروید.

در مرحله بعد ، می توانید کد HTML را در جعبه های header ، body و footer به وب سایت خود اضافه کنید.

برای مثال ، فرض کنید می خواهید نوار هشدار را در وب سایت خود نمایش دهید. می توانید کد HTML را در کادر "Scripts in Body" وارد کرده و روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

افزودن کد HTML با استفاده از افزونه Insert Header and Footers

علاوه بر این ، می توانید یک کد رهگیری Google Analytics و پیکسل فیس بوک را در هدر اضافه کنید یا یک دکمه Pinterest را در پاورقی وب سایت خود با استفاده از افزونه اضافه کنید.

برای جزئیات بیشتر ، می توانید راهنمای ما در مورد نحوه اضافه کردن کد سرصفحه و پاورقی در وردپرس را مشاهده کنید .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نحوه ویرایش HTML در ویرایشگر کد وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد هزینه ساخت وب سایت وردپرس ببینید یا مهمترین دلایلی را که باید از وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید مشاهده کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش ویدیویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 5709
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه